Bonus fönster eller Bäst och Billigast som dom kallades förra året, se upp med detta företag !!! Jag har köpt fönster från dom, väntat och väntat och eter 12 veckor kom dom. Var helt ok för priset man betalde, lite extra jobb för snickaren men helt ok. Efter ett par monader la jag in en beställning till, då kom det fram att man har slutat tillverka tre glas fönster i fabriken i Rumänien men för en lite extra slant kanske skulle gå bra ändå! Jag dum nog gick med på det, efter tre och en halv monads väntan har det kommit fram att min beställning har kommit bort!!! Men om jag vill kan vi provar beställa igen!! Nej du det gör vi inte!!!
 
Bra info då jag tänkte skicka en beställning.
Finns det flera som har åsikter om Bonusfönster? Bra som dåliga...
 
Det heter BonusFönster för det är en bonus om man får fönstrena.
 
jag har under de sista år beställt och fatt levererat fönster och dörrar minst 300000,- kr och är väldig nöjd kvalitäten. visserligen har de långa leveranstider men det är ju mattbeställda fönster med riktiga spröjs och inte plastfuskspröjs.För liknande fönster betala man i se rejell mycket mer.
 
  • Gilla
NilssonMattias
  • Laddar…
Jag beställde 10 fönster för 2år sedan. De kom på utsatt tid och uppfyllde mina förväntningar. Även snickaren som hjälpte mig sätta in dem var väldigt imponerad av kvalitén i förhållande till priset.
Men jag har förstått att andra har fått vänta länge på sina beställningar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.