Hej på er!

Skulle vilja ha lite sjyssta länktips på bloggar om gamla hus.

Folk som renoverar, restaurerar, inreder och lever i gamla hus!

Med "gamla" syftar jag på hem byggda innan 1920talet..



Vår blogg WhereTheForestEnds.blogspot.com



Seså, peppra med länkar :wow:
 
Har ingen blogg :p
 
Då får du skaffa en! ;)

Får ju inte in ett enda tips!
 
Hvila Ro
 
Super!

Dr_Jerkyll
Har nog ramlat in på er blogg tidigare. Helt fantastiskt vad ni gjort för det huset (slottet?!)


Tycker det är trevligt om det trillar in lite mer länkar, alltid härligt att ha "alla" samlade på samma ställe.
 
Jag bloggar ju men jag vet ju att ni redan läser där...:)
 
Min blogg har legat nere ett bra tag, men jag har fått fart på bloggandet igen: www.karleriks.se
 
Seriöst. Börjar jag blogga blir jag fullständigt fast i bloggträsket och kan utveckla ett totalt beroende! :)
 
Vi har en, dock är det inte så mycket byggnadsvård i dess rätt bemärkelse men huset är gammalt och vi behandlar det med respekt :)

http://hassleby.amiga.tm
 
Gafsan: Jag vet precis vad du menar... ;)
 
Har bilder på FB, men dom visas bara för vänner :) skicka ett pm om intresse finns
 
Kolla www.gardochtorp.se ingen blogg men en "husdagbok" med massor av nyttigheter. Jag är själv med där som Fredrik Ingemansson - Tallbacken
 
Har också en blogg med ett gammalt hus. Får dock säga som Zynx att vi byggnadsvårdar inte,men har ett gammalt hus som vi försöker behandla med respekt. Ambitionen när vi köpte huset var nog lite att börja med byggnadsvård, men alla diskussioner här och på andra ställen gjorde att vi valde en annan väg istället.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.