Mikael_L
Precis som rubriken antyder.
<!--//
Är det enda som syns där de olika inläggen i ett ämne borde visas...
(jag kan ta en screenshot, om ni vill)

Verkar vara koncentrerat till vissa trådar, just nu är största problemtråden den om vilken cirkelsåg som är bäst på marknaden. Medan de flesta andra trådar går hur bra som helst.

Laddar jag om sidan nog många ggr så får jag ofta fram den till sist, ibland i en rejält förenklad o-grafisk version.

Har däremot inga (större) problem på jobbet. (Firefox på båda ställena)
Hemma har jag mycket långsam lina, kan det bero på det? Men då borde alla trådar fungera lika, eller ...

Känns iofs som ett fel som borde vara närmast omöjligt att finna. Jag kan dessutom leva med det, och det är som sagt väldigt få ämnen som jag nästan helt nekas inträde i ... ;)
 
Testat ctrl-F5?
 
Mikael_L
Jo, nu har jag testat det.
Det löste inget, iaf inte nyss. Är inte ctrl F5 bara en omladdning av sidan då?

Men i stort så är jag inte jättestörd över detta, då det endast uppträder vi något enstaka tillfälle, men märkligt nog verkar det koncentreras till vissa ämnen ... :confused:

Jag tänkte väl också att om det finns fler som råkat ut för det så skriver dom här, så får jag och Marlene / Per veta om det är ett utbrett problem.
Att jag inte alls har samma problem på jobbet tyder ju på att det kan vara något med min lina alt min webläsare.
 
Jo det låter ju som ett lokalt problem. Ctrl-F5 laddar om sidan men tömmer cachen samtidigt. Testa med IE. Har du inte samma problem där så är det väl något med Firefox. Kanske har en annan version på jobbet?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.