Jag lät fälla fyra björkar för en månad sedan, och nu har jag, släktingar och grannar tagit vad vi behöver. Det återstår ändå en hel del, som bortskänkes mot upphämtning. Se bild. Allt är uppsågat i längder om ca 40 cm. Går bra att köra ända intill med släpvagn eller liknande, dock ej större lastbil.

Kontakta mig med PM.

IMAG1843.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Var i norra Stockholm?
 
Noseone skrev:
Var i norra Stockholm?
Skickade ett PM med den informationen (jag kanske inte vill basunera ut för hela Internet var jag bor...)
 
  • Gilla
Noseone
  • Laddar…
Hej,

jag är lite sugen. Kan isåfall inte förens på söndag.

Jag ville mest veta om det va Norrtälje eller Djursholm typ. Adress kan ju va vid sidan av.
 
Hör av dig om du blir mer än bara _lite_ sugen, så skickar jag dig fullständig adress. Söndag går bra.
 
Nu börjar det bli söndag kväll och än har ingen kommit för att hämta någon ved. Erbjudandet kvarstår alltså!
 
b8q skrev:
Nu börjar det bli söndag kväll och än har ingen kommit för att hämta någon ved. Erbjudandet kvarstår alltså!
Ge en hint om var i norr om sthlm du finns.
 
eidlert skrev:
Ge en hint om var i norr om sthlm du finns.
Ca 15-20 km norr om stan.
 
  • Gilla
htpod
  • Laddar…
b8q skrev:
Ca 15-20 km norr om stan.
Det kan ju vara typ var som helst... Kommun hade ju inte skadat. Men 20km då är det nog inte nära mig iaf så jag avstår. Tack ändå.
 
Jag ber er som sagt att respektera att jag inte vill uppge var jag bor för alla och envar på Internet. Inte ens kommun. Den som behöver veta mer exakt får som sagt skicka ett PM om man är intresserad av gratis ved.
 
  • Gilla
bonnier och 1 till
  • Laddar…
Blev inte av idag. Fick hastigt omlagda planer. Får återkomma om veden finns kvar när jag har släpet. Tack iaf.
 
nu håller jag veden under hela måndagen åt Arneri68.
 
  • Gilla
SSSS och 1 till
  • Laddar…
Nu är allt borta! Hoppas det kommer väl till pass, arneri68
 
  • Gilla
arneri68
  • Laddar…
Krilleman
Du kunde ju ha erbjudit dig att klyva veden till Arneri68 :p
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.