har inte nåt namn de flesta byggvaruhus brukar ha bra markduk "täckduk" för 8-9kr kvadraten
 
3.50 + moms/kvm kostar min hos lokala VVS handlarn (dock ganska stor sådan) fast då köper jag 600 kvm. Detta är i Skåne.
 
Habbe skrev:
3.50 + moms/kvm kostar min hos lokala VVS handlarn (dock ganska stor sådan) fast då köper jag 600 kvm. Detta är i Skåne.
Det var ju ett tag sedan, men kan du förmedla någon kontakt när det gäller fiberduk?
Jag behöver en rulle (min 330 kvm) och jag kommer inte under 3 200 kr. Du handlade under halva priset. Det är ju alltid intressant...
Själv bor jag i Blekinge.

/ Janne
 
Byggjanne skrev:
Det var ju ett tag sedan, men kan du förmedla någon kontakt när det gäller fiberduk?
Jag behöver en rulle (min 330 kvm) och jag kommer inte under 3 200 kr. Du handlade under halva priset. Det är ju alltid intressant...
Själv bor jag i Blekinge.

/ Janne
Tror 450kvm är nästa mindre storlek på rulle.
Kan ju alltid kolla upp ett pris, ska handla lite mer saker så småningom.
Firman heter fö AO Mavab, säljer officiellt inte till privatpersoner men det har ju uppenbarligen gått att tänja på.
 
Kan ju alltid kolla upp ett pris, ska handla lite mer saker så småningom.
...vore lysande.  :)

Fick tips av en kompis att ByggMax säljer fiberduk till j-a bra pris. Jag ska kolla vilken kvalitet den har och vad priset hamnar på. Enligt Macke så skulle 330 kvm hamna på ca 1 500 kr. Men det är ju bara snack än så länge. ;-)
 
Kan man köpa billig markduk någonstans runt Trollhättan förutom Byggmax?

Jocke
 
Mikael_L
Styrman1 har en annons på fiberduk.
Alltså på annonsdelen av det här forumet!
 
Mikael_L skrev:
Styrman1 har en annons på fiberduk.
Alltså på annonsdelen av det här forumet!

Synd att det var i Stockholm, annars var det ju billigt.

Jocke
 
Jocke jag ska få en offert på en del saker från Tomasgrävare AB(uddevalla) på tisdag däribland markduk kan höra av mig till dig när jag vet. om du är intresserad!
 
Maline skrev:
Jocke jag ska få en offert på en del saker från Tomasgrävare AB(uddevalla) på tisdag däribland markduk kan höra av mig till dig när jag vet. om du är intresserad!
Det vore bra.

Jocke
 
Hur mycket behövs det ungefär runt röret + gruset när man dränerar?

Jocke
 
Jocke tomasgrävare skulle ha 8,1kr kvm för markduken.
 
Maline skrev:
Jocke tomasgrävare skulle ha 8,1kr kvm för markduken.
Ok. Då vet jag. Tackar!

Jocke
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.