Hittade denna digitala klyvskala på http://www.woodcraft.com/family.aspx?familyid=20147
Har läst lite tester på olika forum och det verkar vara bra grejor. Och till det priset är jag beredd att testa. Är det någon som vill hänga på så kan vi beställa ett gäng. Jag har kontaktat dem om fraktkostnad för ett ex.
 
Jag är intresserad om den finns i metric millimeter altså.
 
Jo, den kan ställas om mellan tum o millimeter.
 
Å super jag är med vi får se om någon mer är intresserad skulle man kunna ta med lite annat smått och gott?
 
Det finns grymt mycket lull-lull där. Har handlat där när jag var i USA och de har bra priser på mycket. Men passa på vikten bara om vi ska skicka prylarna över pölen.
 
FIck svar från dem nu och man måste lägga ordern och markera den som international. Då får man olika förslag på shipping och ser vad summan blir. Så jag avvaktar ett tag o ser om fler vill bara med.
 
attans jag som just köpt vinkelmätare separat, annars är det ju bra pris för kombon.
 
importensketsig skrev:
attans jag som just köpt vinkelmätare separat, annars är det ju bra pris för kombon.
Vilken menar du?

/Nyfiken..
 
Jula har en wixey-lookalike, en i princip likadan som den som följer med i nämnda deal (den dom menar när dom säger "...with FREE Digital Angle Gauge").

Julas fungerade för övrigt förjäkla bra när jag installerade min parabol. Inte så svårt att lyckas sikta 16.5 grader uppåt när man har en sån :).
 
Hej kolla med SWEDENDRO dom har Z16 går att köpa på löpmeter kolla under WoodMec på nyheter
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.