Hej!
Är det någon som vill dela med sej av sitt kök?. Vi ska bygga om ett kök och kommer köpa det från Ikea.

Gärna Ikea köksbilder. Tack!
 
Hej.
Vi har ett Ikea-kök som ser ut så här:
1_30188_30188-627527084_628900934.jpg
 
hmmm reklam :-/ tror inte det var dessa sidor som efterlystes utan riktiga kök. För den delen kunde inte "köksmiljöer" klickas på.

Kanske bara var jag som reagerade men...
 
hmmm reklam tror inte det var dessa sidor som efterlystes utan riktiga kök. För den delen kunde inte "köksmiljöer" klickas på.

Kanske bara var jag som reagerade men...
Håller med.... :-/
 

Hmmmm...... nu fattar jag inte.. Reklam? Jag säljer varken Ikea eller annat kök. Och jag tror att det var just kökslösningar som frågeställaren ville se....
Men jag har många olika kökslösningar på bilderna som kan ge inspiration till de som vill förändra i sitt kök. Och det var just det jag tänkte på när jag skrev in länken.

Är dessutom endast verksam i Stockholm och jag har ju ingen aning om var frågeställaren bor, så det var inte något försök att "locka in någon i butiken".

Men det är OK. I fortsättningen kan jag ju tillägga en rad om att "Endast de som inte är intresserade av granitbänkskivor bör titta....". För jag vill ju inte stöta mig med folk eller irritera någon!

Så, en ursäkt riktas till alla som eventuellt blev irriterade av mitt inlägg!

MvH
Thorsten
 
Tänk om jag hade några bilder på vårt kök utlagda... Lovar att du skulle bli inspirerad!! ;D Visserligen inget ikeakök (jo, förresten, det vi kompletterat med är ju ikea!), men hemsnickrade skåpstommar med lila-laserade luckor av panel (tillsammans med marmorplattor och rostfritt), kan det bli snyggare???

Hahaha, jag vet, det låter helt galet, och det tyckte vi också när vi var på visning, men det växer på en, och nu, ett halvår efter inflytt, skulle vi inte vilja byta bort det. 8)
 
Thorsten!
No hard feeling 8) Reagerade för det har varit uppe lite tidigare. Nu var det oxå så att jag knappt fick fram köksmiljöer utan massor av snygga granit skivor ;)
 
f#XXn viken dubbelmoral ni sitter inne med gör fet reklam för ikea, men så fort en stackare som stenhuggare vill dela med sig om bra lösningar är det reklam. Är ni ikea personal som är så fula kanske.? Nej fy f?n för sådan dubbelmoral, andvänd isåfall inga betekningar på kök. Mady klanka isåfall på alla märken även ikea som förekommer i varenda tråd. >:(
Thor du har fina lösningar. ::)

 
Hej igen alla!

Nja, nu tar vi det lugnt. Inget illa ment!
Jag kanske missförstod det hela en del.

Länken till kök funkar inte för det företag vi samarbetar med (som säljer kök från Ballingslöv, Marbodal och Swebox) är inte klara med sin hemsida.
(Vi jobbar själva enbart med bänkskivor)

Om någon vill se olika inredningslösningar för kök, så gör så här på vår hemsida:

Om du klickar på "inredningssten" och sedan på "Stensortiment" och väljer en stensort, finns det små bilder på vänster sida. Klicka på dessa får du se förstoringar. Det finns en hel del intressanta och vackra kökslösningar att titta på där.

Jag brukar ta en bild när jag jobbar i ett kök som jag gillar och så kommer den upp på hemsidan. Detta gör att det blir många bilder på vissa sidor och mindre på andra. Fyller dock på med nya bilder kontinuerligt.

Självklart är det inte träbänkskivor på sidorna, men det får ni ta fantasin till hjälp med..... ;D

MvH
Thorsten
 
Hej.
Har tittat runt nu på alla bilder , massor med fina bilder :surprised:
 
hej..köksbilderna går inte att se=(
 
marie74 skrev:
hej..köksbilderna går inte att se=(
Joho! det gör de ju visst om du följer de instruktioner som Thorsten skrivit... iallfall gör det det för mig. borde inte vara ngn skillnad... Men du måste klicka på en stensort för att få fram bilder på kök som just denna stensort finns i. oki?

 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.