TV? TV-rum? Du menar som på 60-talet? :)

Vi kör hemmabio:
72029.jpg

Skämt åsido; Mitt råd är att du kollar Galleridelen på minhembio.com. Där finns massor av hemma-hos-bilder, massor av TV (platta mest så förstås) och TV-/vardagsrum!
 
Här är en bild på min tv iaf, och väggen bakom. Inte så mycket av resten av rummet dock. Kan berätta att där finns en soffa, fåtölj matta och soffbord. En klassiker m.a.o.

Förlåt för det dåliga ljuset men jag orkade inte vara seriös. :)
 
och här är bilden....blev lite fel.
 
  • IMG_3776.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi har vanligt vitt. Har inte tänkt på om det passar eller inte med mönster bakom tv:n, jag tror det är helheten som spelar roll mer. :)

280110827_9b2c680671.jpg
 
Vanligt vitt :)

plasmavagg.jpg
 
brevik, är på jakt efter en likvärdig bänk, vart har du shoppat din?

MVH Hans
 
Köpte den på Stalands möbler. Den heter Voice Azzaro och är 180cm lång. Den finns helt i ek eller med valnötstopp/ektopp. Fördelen som jag ser det med denna bänk är att det finns rejält med plats för reciver och dylikt. Inte många bänkar där man får in en Onkyo 703 reciver utan problem. kostar strax under 5000kr.

Sen tycker jag den är snygg oxå :)
 
Ja, den var stilig, fär kolla upp den!
Tackar så mycket...Hans
 
Har en mönstrad grå tapet bakom vår tv, är iof tre år sedan den kom på plats men jag tycker det passar. Det är silverringar, i fyrkanter på tapeten - oj, det lät hemskt :surprised: Tv:n står på en voice azarro bänk, likadan som breviks men i ek.

Till vänster om bänken, har jag tomt vad gäller möbler men har satt upp tre stycken väggljustakar som gör att det silvriga i tapeten skimrar.
 
spisdelen är inte klar än
aag.sized.jpg

och biorummet

taket var inte på plats + lite mer saker
aak.sized.jpg
 
Här kommer lite bilder på min "tjock" TV och bänk! Bänken är inte riktigt klar, det skall monteras gavlar och en vit bänkskiva på också.

dsc00106_1162545508.jpg

dsc00107_1162545799.jpg

Här ser ni att det är två 10tums basar monterade i vardera ände av bänken! Det är att rekomendera för att slippa en extra bas till hemmabion!
dsc00072_1162545743.jpg

dsc00070_1162545713.jpg

dsc06330_1150089157.jpg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.