Ni som har schysstschyssta bilder på era byggen , släng gärna ut dem.
Jag har en inre bild utav vår framtida altan.Lite rundare former och ca 50 kvm.Om ekonomin tillåter så vill i ha en nersänkt pool i den på ca 3 m i diameter.Så har ni bilder så let me see.=)
 
Tack killar för tjusiga bilder.Är himla kul se andras byggen.Tror inte det blir en pool.sambon säger att jag borde sluta drömma och det har han nog rätt i hehe.
 
Tycker Anders färgval var så fint så jag får väl kontra med en liten altan bild ;D
1436_p35061.jpg
Berså så sakta på gång till frukostaltanen
1436_p35062.jpg
Häckar tar dock några år att bli fina men till sist så....
 
Insåg att järnvitriolen såg lite fel ut på den bilden så här är en mer rättvis bild.
3652_p37836.jpg
Och ännu mer lik AndersG´s hus ;)

Men vi var allt först, inflyttade 2003-04-28 ;D
 
Snett_o_vint skrev:
Insåg att järnvitriolen såg lite fel ut på den bilden så här är en mer rättvis bild.
[bild]
Och ännu mer lik AndersG´s hus ;)

Men vi var allt först, inflyttade 2003-04-28 ;D
Ha, upphöjda rabatter ska det bli ser jag ;) Använder ni pallkragar eller har ni spikat själva ???
 
Vi har spikat själva i tryckimpregnerat. Om nåt år kommer vi behandla dem med järvitriol så att de får samma kulör som huset.
Gjorde egna då jag vill att de skall håll längre samt ha perfekt format för plattorna.
 
Plagiaaaat! ;) Åh... Ni var före....
 
Här kommer en bild på vår altan. Vi kommer nästa sommar att bygga vidare altanen åt vänster, men då ett däck i marknivå.

3altan_f_rdig.jpeg


 
Jag älskar altaner :cool:
Skall bygga en på långsidan oxå.



renderimage.php
 
Så här blev våran. Utan staket.
 
  • altan.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Och med staket. Och barn.
 
  • staket_001.JPG
triumph skrev:
Och med staket. Och barn.
Snyggt! Vad är det för golvmaterial? Lärk?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.