K
K
Seåg ni TV4 Nyhterna ikväll.???

Pengarna är slut! det är för j_vligt att det inte går ut med det tidigare. tänk så många som kommer gå miste om pengarna nu som redan harf köpt fönster och kalkylerat med att ta hem de 10.000:-


http://tv4nyheterna.se/2.139?videoId=1.293355
 
Jag har haft kontakt med säljaren på bytafonsternu.se som var mycket trevlig. Bor ni i Stockholm kan ni kontakta honom. Han har kontakt med länsstyrelsen i Stockholm och kan berätta om läget just nu. Än så länge verkar det finnas pengar. Han säljer också ett helhetskoncept som i pris slår mockfjärds med flera. Det handlar då om ett helhetskoncept med tyska underhållsfria PVC-fönster. För de som inte bara vill lägga en order på nätet. För er i övriga landet kan ni ju själva kontakta eran länsstyrelse direkt. Det är de som sitter på pengen och vet hur länge den räcker.
 
K
i förra veckan hade man 3 miljoner kvar i hela landet!

för 3 veckor sedan hade man 7,5 miljoner.

Detta innebär att det tar max 2 veckor innan pengarna är slut, fast jag skulle tror att det går fortare eftersom man köper mer fönster nu än för 1 månad sedan pga av våren som nalkas.

Jag vill bara höja varningens finger för detta, räkna inte med några bidrags pengar!:eek:
 
Tja det är ju som när pengarna för byte olja -> bergvärme tog slut. De skulle räckt i 5 år men räckte inte ens i 1 år. Själv skickade jag in ansökan 2 veckor för sent. 14000:- åt skogen. Surt...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.