Går det inte att bevaka ämnen utan att få e-post varje gång det skrivs något? Jag är alldeles nöjd att kolla på sajten när jag är inloggad, behöver inte få 20-30 mail om dagen :(
 
Det verkar ju dessutom fungera lite som det vill. Ibland får man ingen epost på flera månader, och ibland trillar de in vid varje inlägg.
 
Håller med, jag använder android-appen och lägger bevakning på de trådar jag inte vill glömma bort, skulle gärna se en funktion som gör att jag kan slippa mailen .
 
gå in under din profil och inställningar. Där kan du ställa in hur ofta du vill ha mail, direkt, engång per dag, veckovis eller (tror jag) aldrig.
 
Som sagt, jag får mailen helt slumpartat. Har aldrig rört inställningen.
 
mape17 skrev:
gå in under din profil och inställningar. Där kan du ställa in hur ofta du vill ha mail, direkt, engång per dag, veckovis eller (tror jag) aldrig.
Den är inställd på "Inga meddelanden via e-post" men det gör ingen skillnad.
 
B
AndersPS skrev:
Den är inställd på "Inga meddelanden via e-post" men det gör ingen skillnad.
Jag har också samma inställning, men helt plötsligt kan det börja ramla ner en massa mailet. Har påpekat det i någon annan tråd för Per och då blev det bättre ett tag.
 
Upptäckte nu att när man tittar på listan över trådar som man bevakar finns det en kolumn som heter "När". De flesta ämnen stor som "Omedelbart". Jag markerade alla och kunde sen välja "Inta meddelande vid e-post" och uppdaterade alla bevakningar.

Förhoppningsvis fungerar detta!
 
Tack för tipset, nu har jag valt att inte få mail på några av trådarna jag har bevakning på. (lyckades inte hitta möjligheten i appen eller på mobilsidan, fick gå in på desktop versionen) Finns det något sätt att ställa in standardval för e-post avisering? I min lista över bevakningar kunde jag inte se något system för vilka trådar som fick inställningarna att skicka mail
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.