Jag skulle behöva ha tag i två stycken sådana nu till helgen men hittar inget i byggvaruhusen.
Nån som vet var man kan få tag i det?

Åkte hem tidigt idag för jag tänkte att jag skulle ha god tid på mig att skaffa det jag behöver under dagen (veckopendlar och åker hem fredagar) men dessvärre så gick bilen sönder i Nässjö så jag kom snarare hem senare än normalt.

De har tidigarelagt asfalteringen som skulle ha gjorts efter årsskiftet redan till nästa vecka och nu har de redan plattat till marken så det är verkligen i 11e timmen nämligen så jag hade verkligen behövt de där timmarna jag har gått miste om idag.
 
Menar du en plint med ett fastgjutet rör i som man fäster stolpen i ?

Åk förbi din kommuns vägkontor och hör om de har en skrothög, ta med bullar såklart )
 
Du får kontakta någon elektriker i närområdet å se om dom kan sälja två fundament..

Får du tag på ”rätt” person på tex LR Installation så kan det kanske lösas.
 
I InsidersUnited skrev:
Menar du en plint med ett fastgjutet rör i som man fäster stolpen i ?

Åk förbi din kommuns vägkontor och hör om de har en skrothög, ta med bullar såklart )
Hur skulle man kunna träffa nån på kommun efter kl17 en fredag?
 
  • Gilla
Demmpa
  • Laddar…
Tveksamt om du kan få tag i det nu.. hur har du det med kabelkanal till dom. Annars sätta ner 300 spirorör som dom kan asfaltera runt och senare sätta ner eller gjuta direkt i spiron. Viktigt då att ev gul slang går upp över mark.
 
Redigerat:
J jonaserik skrev:
Tveksamt om du kan få tag i det nu.. hur har du det med kabelkanal till dom. Annars sätta ner 300 spirorör som dom kan asfaltera runt och senare sätta ner eller gjuta direkt i spiron. Viktigt då att ev gul slang går upp över mark.
Hur får man tag i en stump 300 spiro en fredagkväll?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.