Förmodligen fel forum men testar ändå. Jag är för tillfället i Spanien och arbetar och tänkte ta chansen att beställa kläder från ett spanskt märke, som annars har väldigt dyr frakt till Sverige. Jag har hyrt lägenhet.

Kan jag beställa kläder utan något problem?
 
  • Haha
Sernando
  • Laddar…
Har du en fast adress i Spanien ska det inte vara några problem. Går ju inte med hotell eller motsvarande. Men hur paketutlämningen exakt går till i det område du bor måste du ta reda på först.
 
  • Gilla
  • Haha
Sernando och 1 till
  • Laddar…
Tja, det borde inte vara något problem, fråga någon spanjor hur de brukar beställa.
Men gällande hotell så är det inte heller något problem i sig. Jag har vid några tillfällen beställt varor i mitt namn till hotell som jag ska bo på så att det kommer fram när jag är där. Har aldrig varit något problem i England, men har inte testat Spanien än.
 
  • Gilla
Sernando och 1 till
  • Laddar…
Jag bor utomlands och har beställt grejor hit. Jag bara anger den adress jag är på, det är upp till företaget som skickar.

Jagvhar beställt grejor både från Sverige och andra länder, dock aldrig från landet jag i men t ex Portugal, UK och sverige har gått bra.
 
J Josth skrev:
Har du en fast adress i Spanien ska det inte vara några problem. Går ju inte med hotell eller motsvarande. Men hur paketutlämningen exakt går till i det område du bor måste du ta reda på först.
inga problem att beställa till hotel
 
  • Gilla
Sernando
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.