Hej allihopa! Eftersom jag har blivit alldeles för beroende av forumet, lägger jag nu av vid 1000 inlägg. Tack för mig! Lycka till med era byggen!
 
Synd, vi kommer att sakna dina insiktsfulla inlägg. Men det är också strongt att kunna sluta i tid, det respekteras. Får se om jag ger upp vid 2000 eller hur det blir. Trots allt tycker jag fortfarande forumet ger mer än det kostar.
 
Ähh... han kommer tillbaka under en annan användare :)
 
  • Gilla
Blwrgrl
  • Laddar…
Fan vad trist. Dina inlägg har alltid varit läsvärda och bra. Hoppas du kommer tillbaka när tiden är mogen. :)
 
Mikael_L
Efter ett tag hos AF (anonyma forumister) så får du säkert balans i livet igen.

Då är du mycket välkommen tillbaka (Med lägre takt om så önskas) .

Men jag förstår precis, som föräldraledig har jag haft en rätt stor möjlighet att lägga någon timme om dagen här, får se hur det går när jag börjar arbeta igen.
 
  • Gilla
Blwrgrl
  • Laddar…
Näh, det funkade inte! Jag lägger av efter 1500 i stället. Tack för trevliga kommentarer!
 
  • Gilla
Duttarmajster och 1 till
  • Laddar…
Hemmakatten
Välkommen tillbaka! Kul att få läsa lite fler inlägg av dig. :)
 
  • Gilla
Blwrgrl
  • Laddar…
mattiasp skrev:
Näh, det funkade inte! Jag lägger av efter 1500 i stället. Tack för trevliga kommentarer!
Ja säkert. Så jag också för ett par år sedan.... ;)
 
mattiasp skrev:
Näh, det funkade inte! Jag lägger av efter 1500 i stället. Tack för trevliga kommentarer!

Så ska det låta! På oss igen bara.;)
 
Goodie. Välkommen tillbaka. :)
 
Men du är inte beroende, du kan sluta när du vill!;)
Välkommen tillbaks till oss andra beroende som också kan sluta precis när vi vill!:rolleyes:
 
Mikael_L
mattiasp skrev:
Näh, det funkade inte! Jag lägger av efter 1500 i stället. Tack för trevliga kommentarer!
Jodå, jag tänker sluta vid 2000 ;) ...
 
Hej, jag heter Mattias, och jag är forumholist!

(Jag kan inte sluta när jag vill, vilket kan anses bevisat)

Men jag har slutat röka (6 år), snusa (4 år) och äta onyttig mat (6 veckor). Däremot är jag kraftigt beroende av maskiner, utrustning och, som just bevisats, byggahus forum.

Summan av lasterna...
 
Hej, jag heter Ylva och är också forumholist. Slutade röka -95, äta godis för 4 veckor sedan. Men många inlägg har det blivit här. På arbetstid... Om man var kraftigt beroende av arbetet istället... Skulle löna sig bättre även om det inte skulle vara populärt hemma.
 
Tack Ylva säger Moderatorn. Applåder från forumet. Snyftningar hörs. En kram. Mera applåder. Någon hörs ropa: Heja Ylva.
Moderatorn säger: Nästa? Någon?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.