1. Har ett litet dilemma. Vi har bytt logga på firman och det är dags att fimpa dom gamla kläderna. Tshirts, kepsar och tröjor. Sitter och tänker om det är billigast att göra allt själv eller är jag jävligt snål? finns ju vista print och allt vad det heter. Har varit sugen på en manuell press där jag kan lägga in profilkläderna och trycka på. Men dom kostar en slant också, denna som jag vill ha ligger på 6000 kronor.
Någon som testat vistaprint?
 
J JohanDenLarsson skrev:
  1. Har ett litet dilemma. Vi har bytt logga på firman och det är dags att fimpa dom gamla kläderna. Tshirts, kepsar och tröjor. Sitter och tänker om det är billigast att göra allt själv eller är jag jävligt snål? finns ju vista print och allt vad det heter. Har varit sugen på en manuell press där jag kan lägga in profilkläderna och trycka på. Men dom kostar en slant också, denna som jag vill ha ligger på 6000 kronor.
Någon som testat vistaprint?
Hej
Vänd dig till något lokalt företag som sysslar med det här! Jag köper alla våra arbetskläder från en leverantör som jobbar med newwave group ( störst på marknaden ?). De har mycket stort sortiment med alla typer av kläder till betydligt bättre pris än tex Swedol. Att få loggan tryckt kostar några tior och så kan man lägga nån timme mer på arbete som går att debitera.
/ Björkskär
 
Cheesen
J JohanDenLarsson skrev:
  1. Har ett litet dilemma. Vi har bytt logga på firman och det är dags att fimpa dom gamla kläderna. Tshirts, kepsar och tröjor. Sitter och tänker om det är billigast att göra allt själv eller är jag jävligt snål? finns ju vista print och allt vad det heter. Har varit sugen på en manuell press där jag kan lägga in profilkläderna och trycka på. Men dom kostar en slant också, denna som jag vill ha ligger på 6000 kronor.
Någon som testat vistaprint?
Om du räknar med arbetskostnaden och upplärningstiden på den som ska göra jobbet så blir det garanterat billigare att leja bort det.

Inte billigaste arbetskläderna men jag kan rekommendera dem varmt och du kan få din logga på dom: https://www.engelbert-strauss.se/
Har använt deras kläder i snart 10 år nu och kommer inte att gå tillbaka till fristads eller blåkläder.
 
Vet inte hur deras priser ligger i jämförelse, men kolla Lantmännen Ullared o Billigaarbetskläder.se.
Dom har iaf oftast bra priser på just arbetskläder.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.