Jag har en slags fasad med stenskivor som imiterar tegel. Det sitter ett blått fönsterfoder runt fönstren men lite halvdant fästat, eftersom det inte finns nåt att spika i. Nu har jag tröttnat på de blå brädorna och tog loss dem! Men behöver jag egentligen något som skyddar skarven mellan fönster och vägg? // Jenny
 
  • Vitt hus med blått fönsterfoder runt ett fönster, fasad med stenskivor som imiterar tegel. Några blå brädor syns på väggen och vid entrén.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild på hörnet av ett fönster med löstagna blå foderbrädor, synlig spricka mellan fönsterkarm och vägg med stenskivor som imiterar tegel; Verisure dekal på fönstret.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett fönster med vita ramar i en fasad med stenskivor som liknar tegel, där blått fönsterfoder delvis avlägsnats.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild av ett fönster med blå fönsterfoder på en husvägg med vitmålad fasad. Skyltfönsterspegeln reflekterar himlen och ett grannhus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Närbild av ett blått fönsterfoder som har tagits bort, vilket visar en fönsterkarm som är delvis skadad och en vägg med fasad av stenskivor som imiterar tegel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Du behöver ett överbleck i alla fall.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.