Jag har en hel del trägolv att slipa hemma.

Jag har till fälle att köpa både golvslip (1500:- ) och kantslip (1500:- )Är det ett bra begagnat pris? Kommer få lägga bra mkt mer vid hyrning, då jag inte kommer slipa allt på en gång.
Ska testköra dem, men är det något man ska tänka på vid ett köp?
Med vänlig hälsning, Patrik
 
  • Begagnad blå golvslip och kantslip förvarade i ett garage med diverse verktyg och en orange gräsklippare i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Begagnad golvslipmaskin med synliga tecken på användning och slitage, placerad på ett grusigt underlag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Kan inget om slipmaskiner för att säga om priset är bra eller ej. Men en sak att kontrollera innan köp är om det går att få tag på slippapper till maskinerna. Om det är svårt eller lätt är ju en sak som borde påverka priset.....:thinking:
 
R roli skrev:
Kan inget om slipmaskiner för att säga om priset är bra eller ej. Men en sak att kontrollera innan köp är om det går att få tag på slippapper till maskinerna. Om det är svårt eller lätt är ju en sak som borde påverka priset.....:thinking:
R roli skrev:
Kan inget om slipmaskiner för att säga om priset är bra eller ej. Men en sak att kontrollera innan köp är om det går att få tag på slippapper till maskinerna. Om det är svårt eller lätt är ju en sak som borde påverka priset.....:thinking:
Tack! Det följer med en del slippapper också.
Det finns att köpa, Cramo uthyrning (säkert fler) kan ta hem på beställning. Dock svårt att söka upp på nätet själv.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.