Vi har fastnat för mässingsfärgen på bathlifes blandare, takduschar, badkarsblandare mm. Någon som har erfarenhet utav kvalitén på dessa? Tips på var i östergötland/södermanland/stockholm som man kan få se i verkligheten, om möjligt?
 
Det är väl b.la bygghemma som säljer bathlife. De har väl butiker i stockholm city och kungenskurva, så det är möjligt att de har grejerna där.

Angående kvaliteten så är det väl lite så att man får det man betalar för allt som oftast. Kan inte svara för deras blandare. Men har satt in ett par duschväggar från bathlife. En dörr small i 100 000 bitar för mig utan att jag slog i något hörn/motsvarande. Det kändes sådär...
 
J J-O skrev:
Det är väl b.la bygghemma som säljer bathlife. De har väl butiker i stockholm city och kungenskurva, så det är möjligt att de har grejerna där.

Angående kvaliteten så är det väl lite så att man får det man betalar för allt som oftast. Kan inte svara för deras blandare. Men har satt in ett par duschväggar från bathlife. En dörr small i 100 000 bitar för mig utan att jag slog i något hörn/motsvarande. Det kändes sådär...
Erfarenhet av tapwell? De har ju samma färg som vi är ute efter men annan prisbild...
 
Hade blandare från Tapwell i ett kök. Den kändes helt klart kvalitativ.
 
  • Gilla
EmmaCarex
  • Laddar…
Tapwell är en helt annan kvalité. Har själv Tapwell hemma i både kök och badrum och har haft även i tidigare boende.
 
F falkn skrev:
Tapwell är en helt annan kvalité. Har själv Tapwell hemma i både kök och badrum och har haft även i tidigare boende.
då känns det rätt självklart. Är antagligen inte värt att snåla in på material/kvalité.
 
Dessvärre både köpt blandare och duschvägg, rekommenderar inte bathlife.
 
Tack för input, vi kör tapwell istället :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.