Hejsan,

vi får 30% rabatt på hela ballingslövs sortiment genom vår husleverantör. ;D Skall snart åka och prata med ballingslövsäljaren men vill veta hur de står sig i pris.

Har hört att de överlag är dyrare än andra leverantörer. Funderade på om de med 30% rabatt står sig väl mot billigare konkurrenter. ???

Någon som har ballingslövs kök? Synpunkter om dito?

/Dougie
 
30% verkar bra rabatt ;)

Vi har Ballingslövs Meny Vaniljgul med herrgårds tillbehör.

Det enda problem som jag hittade är att lådorna är mindre än t ex Ikeas.

Dvs att du måste köpa Ballingslövs egna lådinredningar om det ska passa.

För övrigt är vi mycket nöjda.
Jag ska lägga upp bilderna ikväll så att du kan se hur det blev.
 
;)
Jag undrar om det är så att de olika Balligslövs-säljarna kan ge olika rabatter, dvs man kanske kan få lägre pris på ett ställe för samma inredning?

Någon som kollat detta?

Helena med
Sverige Stugan
 
vonSassen skrev:
;)
Jag undrar om det är så att de olika Balligslövs-säljarna kan ge olika rabatter, dvs man kanske kan få lägre pris på ett ställe för samma inredning?

Någon som kollat detta?

Helena med
Sverige Stugan
Ja så är det utan tvekan.
 
Jag vet iaf att Kungsäterkök (som gör kungsäter dörrar) är betydligt billigare än Tibrokök, ballingslöv etc fast med samma kvalité.

Fick offert på exakt samma kök och det skiljde 60.000. Dom är fruktansvärt service minded och gjorde ett otroligt bra intryck på oss, så vi skippar nog Tibrokök som ingår i vårt husköp, dock torskar vi rabatten (35.000) :( men det blir ändå billigare att köra Kungsäter kök för vår del.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.