Var får man tag på röd bättringsfärg till klippo gräsklippare, finns den som sprayfärg också? Är det någon som har färnumret?
Mvh Lars
 
Jag målat en klippo med biltemas hammarlack röd.Det är lik orignalfärgen.
 
masen_54 skrev:
Var får man tag på röd bättringsfärg till klippo gräsklippare, finns den som sprayfärg också? Är det någon som har färnumret?
Mvh Lars
Kontakta Klippo direkt. Det gjorde jag o dom är väldigt trevliga o hjälpsamma.Fick tillskickat både röd o gul bättringsfärg GRATIS!d^_^b
 
Jag provade att klicka på kontakt men dom hänvisade då till återförsäljare.
 
masen_54 skrev:
Jag provade att klicka på kontakt men dom hänvisade då till återförsäljare.[/QUOTE

När jag fick färg var dom ju inte uppköpte av Husqvarna.......
Under bilden på hemsidan när du klickar på kontakt står ju ett telefonnummer.Kollade detta med hitta o det går till Klippo AB Ring o prova!
 
Lightning skrev:
masen_54 skrev:
Jag provade att klicka på kontakt men dom hänvisade då till återförsäljare.[/QUOTE

När jag fick färg var dom ju inte uppköpte av Husqvarna.......
Under bilden på hemsidan när du klickar på kontakt står ju ett telefonnummer.Kollade detta med hitta o det går till Klippo AB Ring o prova!
Numret är kopplat till Husqvarnas växel. Inte så troligt att de ger bort burkar längre, det är skillnad på lokal tillverkare och världsledande koncern :/
 
Löste det sig? Skulle behöva lite röd bättringsfärg till min Comet också.
 
fremar skrev:
Löste det sig? Skulle behöva lite röd bättringsfärg till min Comet också.

Jag köpte röd sprayfärg till bilen och målade om hela klipparen..
 
Röd RAL 3001
Gul RAL 1003
 
Nonkan skrev:
Röd RAL 3001
Gul RAL 1003
Perfekt tack tack. Ska man köpa någon speciell färg eller fungerar de vanliga sprayburkarna för bil osv på aluminium?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.