Finns det, eller skulle det kunna gå att få en funktion som bara visar vilka trådar en medlem skrivit inlägg i? Försökt hitta det men lyckas inte. Gärna med ett filter för att inkludera/exkludera 1 eller flera forum, kanske även datum period.

/Peter
 
Menar du att du bara vill visa vissa delforum? Eller menar du att du bara vill se de trådar som du själv har skrivit i? Du kan söka fram en viss medlems inlägg via profilen.
 
Det är via profilen jag tycker det blir för oprecist.

När jag söker skulle det kunna vara att jag söker på en medlems skrivna inlägg men bara få fram dem en gång per tråd (tex med en siffra som viar antal). Det blir många rader om en medlem svarat i 75 trådar med ca 10 inlägg i varje! Många sidor att bläddra.

Går det sedan att exkludera/inkludera forum där man tror detta svar finns och dessutom ange datumintervall skulle det förminska resultatmängden i utsökningarna.

Som exempel sökte jag på vägghängda toaletter där jag vet mig ha läst en bra sak av "paul-staffanstorp". Han och andra gudar har många inlägg!

/Peter
 
Tack, det handlade till slut om att stava rätt! Toalet är inte toalett.
Edit, plus att datum verkar vara när tråden skapades, inte den söktes senaste inlägg.

/Peter
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.