Hej!

Undrar om någon vet var man får bäst pris på marksten och vacker stenkross, typ sjösten eller marmorkross?

Helst i Gbg-området!

Mycket tacksam för var ni httat ert och vilka ställen man kan få bra mängdrabatt!

//Helena
 
Finns det verkligen ingen som har någon erfarenhet att dela med sig av? :-/

/Helena
 
Tyvärr vet jag inte vem som håller bästa pris.
När det gäller marksten kan du leta på www.stenbolaget.se eller www.flisbyab.se. Kanske du hittar vidare därifrån?

Stenkross, tja, någon grusterminal borde kanske ha vad du söker.

Lycka till
 
Tack för tipsen!

Men det måste väl finnas någon där ute som nyss köpt marksten eller sjösten eller marmorkross för att göra sin trädgård fin och som kan vara villig att dela med sig av erfarenheter i Gbg med omnejd?

//Helena

 
Jag är skåning men har kollat upp bya-sten på olika byggvaruhus på vår lilla ort! Det slog på förvånansvärt mycket! På det billiga stället var 7 cm plattan billigare är 5 cm varianten på det dyra stället! Båda var dock billigare än bauhaus! Ring runt och kolla, det är det enda so funkar!
 
I Göteborg har du Gårda-Johan, Allt-i-mark, Platt-tjänst, Gisslens. De har bra pris på olika grejer. Ring och kolla när du vet vad du ska ha och hur mycket.
 
Jag har precis beställt 6 cm gråa byasten från Starka. De har kampanj på dessa nu.

Sven
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.