Jag är inne på att köpa badrumsmöbler från SKÅNSKA BYGGVAROR. De har en möbel som heter COMBI EK som ser fin ut men den kan inte ses i verkligheten annat än i Helsingborg. Är det någon som har köpt badrumsmöbler från SKÅNSKA BYGGVAROR så vore jag tacksam att få era synpunkter? Vad anser ni om kvaliteten?
 
e93_jhj skrev:
Jag är inne på att köpa badrumsmöbler från SKÅNSKA BYGGVAROR. De har en möbel som heter COMBI EK som ser fin ut men den kan inte ses i verkligheten annat än i Helsingborg. Är det någon som har köpt badrumsmöbler från SKÅNSKA BYGGVAROR så vore jag tacksam att få era synpunkter? Vad anser ni om kvaliteten?
Pappa köpte precis en duschvägg i glas från dem. Han är helnöjd, mycket hög kvalitet och suuuuuper pris!

Lycka till!

// Snäckan
 
Lyfter ämnet eftersom vi oxå tittat på dessa på nätet. Lite långt att åka till Helsingborg för vår del. Hur är byggkvaliten? Ser dom ut som på bilden?
 
A
Mina föräldrar köpte badrumsmöbler dår ifrån visserligen i björk men.. Dom är helt ok. Det ända jag störde mig på va att deras ljuramp låg väldigt nära luckan på överskåpet. Har inte frågat va dom tycker om det. Frägan är väl mera hur faner ser ut om ett par år? Vi beställde ytterdörr till tvättstugan där. Hur bra som hellst med leverans fram till dörren (vi bor på landet) Dessvärre hade dom skickat med fel beslag så det fick vi köpa nya,men det va inte så dyrt så. Kan ha fått fel handtag men det kan lika gärna va min sambo som beställde fel :). Syns inte så mkt så det får va så länge.
 
Hittade möbeln COMBI EK på nätet häromveckan. Var och tittade på den förra veckan. Ser ok ut och bra pris. Kommer att beställa den (120cm kommoden med handfat) inom kort då stor badrumsrenovering planeras... Har handlat av Skånska byggvaror tidigare och varit nöjd. Dom kör kampanjpriser på denna möbelserie just nu.
 
Hittar inte det heller...men i katalogen är det samma priser som på webben och där (katalogen) står att moms ingår. Vid tidigare beställningar har jag betalt vad som står på websidan. Den "enda" avgiften dom tar är 195 kr dvs ingen direkt fraktavg.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.