Äntligen det mesta på plats i badrummet. Kvar är toahållare, handuksprylar och lite småkraffs.

Håll till godo!
 
  • panel.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
bild
 
  • handfattoa.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
bild2
 
  • badkar_dusch_bastu.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
bild3
 
  • kar.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
bild 4
 
  • kar2.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Snyggt, gillar speciellt er duschpanel, med takmunstycket som var väldigt läckert. Vad är det för märke?

Förvisso läcker utsikt för den som badar, men likväl chokerande insikt!
Hur har ni tänkt vid badkaret? Det kanske inte är någon som går förbi, men chansen finns och det verkar finnas plats för två... :surprised:

Känn dig helnöjd med badrummet!
 
oh my god! va snyggt!! nu blev jag riktigt avis... :p
 
Jätteläckert!
 
Är det Höganäskakel?? Tycker det ser ut som Trend Stone alt. Top stone antracit och "ljusgrå"???

Skitsnyggt är det enda jag har att säga!! Ser inte ut som någon E4:a utanför så "bada" på ni bara. Rutorna kommer nog att imma igen snart nog ändå när ni väl sätter igång!! ;)
 
Hej
Grymt snyggt badrum. Vad är det för dusch och dusch"kabin"? Gillar stenhårt nedsänk badkar, men tyvärr kan man inte bygga det själv..........

Ser att du köpt den runda vattenfalls blandaren som dom marknadsför mycket på nätet bl.a. på kelkoo och tradera nu. http://tradera.spray.se/auction/Byggmaterial___VVS/aid_32052423

Är du nöjd med den?

/D
 
Jösses så snyggt! Får jag komma och bada hos er? :)
 
Verkligen smakfullt och avskalat.
I ett badrum ska man inte ha så mycket lull lull utan så lite som möjligt. Då mår själen bäst. För mycket burkar och färger gör att hjärnan påminns om världen utanför.

Jag kan verklligen föreställa mig hur härligt ni kommer att ha det då ni sitter i badet en sen höstkväll och titta på sjärnorna.
 
Tack för alla fina ord om mitt badrum! Vi är verkligen nöjda. Ang. det stora fönstret så har vi inga grannar på flera km. Vi har även en toa på 2:a våning om gäster vill sitta ifred.

Jennyn Dushpanelen kommer från trendimport, tror den heter c004

Brodèn Helt riktigt kaklet heter trendstone antracite.

Douglas Duchkabinen är 2 st helt släta dörrar som går emot varandra. Kommer ej ihåg märket men det finns flera på marknaden som ser likadanna ut. 100*100 cm är de och finns i flera olika storlekar men vi hade plats över så vi körde med de stora.

Vattenfallsblandaren är fantastisk! Köpt på rörshopen på ringön i Göteborg. Tror priset var ca 2000:- Helt underbar att tvätta händerna under och det blir en riktig prick över i:et!
 
Det enda jag nu söker till badrummet är en utblåsar fläkt. Gärna fuktstyrd. Vill helst inte ha en sån där vit vanlig utan nån lite häftig grej. Såg en med rostfritt galler tror jag det var men vet inte vart. Nån som har tips?
 
Jag hade samma problem men har hittat lösningen........ :D
En vän till mig jobbar på K-Rauta och ringde igår angående just detta. Dom har fått in en fuktstyrd takfläkt i rostfritt med motorstyrning som åker ut ur taket när den startar. Jag bestämde mig direkt för att köra med dom. Fruktansvärt snygg. Vet inte vad det är för märke men kolla med en K-Rauta i närheten där du bor. Tror den kostade 995:-

Om dom inte har denna kan jag kolla upp vad det är för märke och modell åt dig om du vill.

/D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.