Hej!
Jag ska göra ett helt nytt badrum i ett fritidshus med snedtak och undrar lite gällande denna planlösning. Tror ni det kommer kännas trångt/instängt med något sätt? Andra ideer/tankar är väökomna. På höger sida om badrummet kommer de finnas ett vardagsrum och vänstra sidan sovrum. Bakom duschväggen kommer det stå en varmvattenberedare samt tvättmaskin och torktumlare
Mvh
 
  • 3D-modellerat badrumsdesign för fritidshus med snedtak som visar toalett, handfat och dusch.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ritning av ett badrum i fritidshus med mått, inkluderar toalett, dusch, varmvattenberedare, tvättmaskin och torktumlare.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Sneda delen är till vänster?

Om du inte ska stå och duscha i badkaret föreslår jag att du sätter det under snedtaket, och toa/handfat/badrumsskåp på den normalhöga väggen.
 
ricebridge ricebridge skrev:
Sneda delen är till vänster?

Om du inte ska stå och duscha i badkaret föreslår jag att du sätter det under snedtaket, och toa/handfat/badrumsskåp på den normalhöga väggen.
Nej den sneda delen är vid fönstret :)

Jag tänkte ett duschbadkar
 
BirgitS
620 cm bred tvätt inkl. marginaler för att kunna få in den i nischen + 116 + 1610 = 2346 är mer än rummets djup. Dessutom är 116 väl smalt för reglar, 2 plyfa, 2 gips, 2 kakel med fix.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.