Hej. Mitt vardagsrum ser ut såhär ungefär:
Ett modernt vardagsrum med röd soffa, tv-bänk, fönster och utgång till en veranda.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag har tänkt sätta upp både full gardinlängd och gardinkappa. På skenor, waveupphängning båda två. Jag undrar om jag bör sätta längden eller kappan ytterst? Jag kan inte hitta en enda bild på hur jag tänkt mig... Är det en konstig / dum idé att blanda längd och kappa? Här är de 2 förslagen jag tänkt mig. Vilket förslag är att föredra?
Vardagsrum med röd soffa, grå fåtölj, svart TV-möbel och ett fönster med färgglad digital gardin.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vardagsrum med rött och grått möblemang och fönster med färgglad gardinvisualisering.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
BirgitS
Ok. Ja att ha den över hela väggen är en annan variant. Fler som har åsikter / idéer?
 
Karlia
Har du den hela vägen behöver du ha den högt nog så dörren inte tar i. Längden kommer du dra/hänga undan när ni ska ut och in?
Jag tror det blir snyggast med kappan över och hela vägen, de hänger ihop bättre så.

Äh, dörren går utåt, glöm det där att haka i.. Men längden behöver fortfarande dras undan tänker jag.
 
Ja längden dras undan när man går ut. Ok, kanske blir best med kappa hela väggen, och längden bakom
 
  • Gilla
gaia och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.