102315880_1.jpg


Sågbladet till vänster..

Någon som har testat dessa som alternativa slit o släng blad??
 
Nej, men du kanske blir den första att recensera? Alla blad med Boschfäste passar dessutom gamla Multimastern.
 
Har aldrig sett det i butik. Bilden är från Tradera
 
Brukar inte OBS (kanske också Bauhaus) sälja Piranhatillbehör, då det tidigare varit ett varumärke som inte varit direkt knutet till B&D.
Handlar inte längre på OBS, men ska vid nästa tillfälle vi besöker det köpcentret ta en sväng in och kolla, samt även Bauhaus.
 
K-Rauta har Piranha. Vanligtvis inte speciellt prylar tycker jag ;(
 
COOP Bygg här på byn har en del Piranhagrejer iaf, ska kika nästa ggn jag är förbi. :)
 
Annars kan man köpa Craftomat (heter de va?) från Bauhaus som är made in Austria, samma fabrik som Bosch original. Tror de ägs av Bosch t.o.m. Ligger bra i pris jämfört med exakt samma vara med andra loggan på.

/A
 
Alko skrev:
Annars kan man köpa Craftomat (heter de va?) från Bauhaus som är made in Austria, samma fabrik som Bosch original. Tror de ägs av Bosch t.o.m. Ligger bra i pris jämfört med exakt samma vara med andra loggan på.

/A
Jag jämförde inne på Bauhaus och de ser exakt likadana ut så det stämmer nog.

Priset har jag för mig skilde 15% så alltid några kronor billigare. Mindre dyra kan man väl säga.:|
 
H skrev:
Jag jämförde inne på Bauhaus och de ser exakt likadana ut så det stämmer nog.

Priset har jag för mig skilde 15% så alltid några kronor billigare. Mindre dyra kan man väl säga.:|
Ok, var det inte mer? Nåja, man kan ju hoppas att Bosch har sänkt och inte tvärtom, har för mig att det skilde mer förut.

/A
 
Jag var inne på Bauhaus och köpt ett Craftomat-blad igår, för "wood"-bladet tog dom 90 kr, för exakt samma blad med Bosch på tog dom 149 kr.

Kombibladet tog dom 149 kr för för ett Craftomat och 189 kr för ett Bosch så det var skillnad på prisskillnaden.
 
Såg du att det t.o.m. är samma modellbeteckning instansad på bladet, samma typsnitt... Löjligt att man ska ge 65% mer för att få Bosch-loggan instansad också. Så fin är den inte. :)

/A
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.