Avslutad: Vinn ett lyxigt duschset från Grohe
Grohe Tempesta Cosmopolitan takduschset i krom med påslagen dusch och synlig termostatblandare.


Vi tävlar ut ett lyxigt Grohe Tempesta Cosmopolitan duschset från Billigtvvs.se. Takduschset Tempesta Cosmopolitan 210 är ett stilrent duschsystem i krom med termostatblandare för väggmontage. Det har en horisontellt svängbar duscharm och termostatblandare med aquadimmer-funktion, vilket gör att du smidigt växlar mellan de olika duschstrålarna samtidigt som du styr vattenvolymen. DreamSpray-tekniken förvandlar din dagliga dusch till en lyxig och avslappnande upplevelse. Den avancerade tekniken i duschen säkerställer ett balanserat vattenflöde från alla munstycken, oavsett vilket strålmönster du väljer. Den är även utrustad med SafeStop 38°C, en värmebegränsning som förhindrar skållning.

Totalt värde: ca 6 000 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.
Fråga: Hur många dagars returrätt har du när du handlar hos Billigtvvs.se?

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 18 oktober.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Billigtvvs.se. Meddela mig när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken. Vi tackar Billigtvvs.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Michaela Ek och 7 till
  • Laddar…
Billigvvs.se har hela 150 dagars returrätt!
Med småbarn hemma som gärna leker i duschen hade det varit suveränt med en Grohe tempesta Cosmpolitan, framförallt då duschen har safestop för att förhindra skålning vilket man annars oroar sig för då vi saknar detta på våran befintliga dusch.
 
Billigtvvs har 150 dagars returrätt, påbörjar en badrumsrenovering nästa vecka och denna hade passat perfekt, ett plus är att den har skållningsskydd då jag har barn som älskar att bada/duscha så att dom inte bränner sig.
 
Butiken erbjuder 150 dagars returrätt.

Duschen i vårt hus är av äldre modell och det vore väldigt uppskattat av frugan att få till något modernare med lite stil på. Av mig vore det väldigt uppskattat att få till något som inte skållar ungen när han behöver helsaneras efter att ha ätit middag. Så motiveringen får väl bli att jag önskar slippa oron över att elda upp mitt barn med nuvarande dusch.
 
Svar: Billigtvvs.se har 150 dagars returrätt.

Motivering: Blandaren vi har är snart 40 år och den är väldigt trög att justera värmen på - kvinnor och barn göre sig icke besvär. Jag duschar dessutom väldigt varmt. Detta medför att den som duschar efter att jag varit där tvingas stå ut med att bli skållad, vilket inte alls är populärt. För husfridens skull skulle vi verkligen behöva Grohe Tempesta Cosmopolitan duschsetet.
 
Svar: Butiken har 150 dagars returrätt.

Min nuvarande dusch är en sorg både för kroppen och ögat. Ojämn stråle och temperatur och den hänger lite på sniskan. Varje gång jag duschar står jag och muttrar lite och tänker att det är hög tid att byta. Med duschsetet från Billigtvvs.se skulle mitt duschande förvandlas från en plåga till en dröm över en natt.
 
Svar 150 dagar.

Vid våran tillfälliga uppfräschning av badrummet (i väntan på en ordentlig budget) köptes en otroligt billig takdusch som fungerade fint i ca 2 månader sedan sprack hela takduschmunstycket. Känns dumt att lägga pengar på en ny innan den riktiga renoveringen så just nu får vi drass med det handhållna munstycket.
Att vinna duschsettet från grohe skulle vara en skänk från ovan
 
Svar: Billigvvs.se har 150 dagars returrätt!
Oj vad härligt det vore att få en uppgradering i nuvarande badrum. Jag skulle kasta ut vår gamla duschkabin och skapa en duachhörna med detta set istället. Att det även skulle gå att justera temperaturen på ert enkelt sätt skulle även det vara ett guldstänk i vardagen.
 
Svar: 150 dagar!

Vi står precis i startgroparna för att renovera hela vår nedervåning och detta snygga duschset hade sett utomordentligt bra ut i vårt nya badrum. Hade jag vunnit hade jag dessutom sluppit lägga tid på att leta upp, läsa på och ta beslut om vilket set jag annars skulle ta. Det hade jag varit extra tacksam över nu när tiden knappt räcker till!
 
150 dgr returrätt
Med den där duschblandaren setet kan man ju få komfort utomhus om man har något att fästa den i.... skämt
Det är verkligen ett fantastiskt set att få komfort med!
 
Svar: 150 dagars returrätt

Duschkabinen vi nyss köpt in är lite problematisk att använda för våra barn då munstycket inte går att rikta rakt ner. Ett duschset med takdusch som riktar strålarna skulle lösa problemen för våra korta familjemedlemmar.
 
Svar: 150 dagar.

vi ligger i startgroparna för renovering och utbyggnad hemma. 2 badrum ska till och takdusch är ett krav i ett av dem. Skulle vi vinna duschsetet från Grohe skulle det underlätta både plånbok och beslutsångesten.
 
Butiken har 150 dagar returrätt.

Jag gillar att vara ren, och hålla huden mjuk och len. Lite lyx och flärd med DreamSpray-tekniken är jag värd. Olika färger för varje temperatur, jag behöver en ny duscharmatur.
 
150 dagars returrätt är svaret.

Jag visste inte att de fanns olika finesser på duschsett.
Våra villa från mitten av 70-talet med orginal vvs, hade inte trott sina öron ifall de fick höra om skållningskydd, olika strålmönster, jämnt tryck.

För våra barn på 2o4, så är det förbud på att röra kranen (varför ha förbud på något som borde vara allas rättighet?)
Med ett duschsett från Grohe så skulle detta leda till en lagändring i familjen.
I sann UNICEF anda så skulle våra barn få samma riktighet som andra.
 
billigtvvs.se erbjuder 150 dagars returrätt.

En vattenskada tvingar just nu familjen till snabba beslut och man märker i vardagen att anspänningen är lite högre. Detta duschset hade passat perfekt och dessutom hjälpt oss med ett beslut vi slipper fatta
Får kika in på butiken och se vad mer de har att erbjuda inför renoveringen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.