Jag köpte en ny automower pga att den gamla blev stulen och kopllade i sladdarna till rätt plats och det lyser grönt så att allt fungerar. Men sedan när jag skrivit in pin kod och tid/datum så blev gick det inte att trycka någonstans så jag startade om den men sedan när jag startade den så kommer de först fram automower och sedan så fastnar den på loading language file 02.17.
Någon som vet hur man fixar det?
 
Vet inte, men om maskinen är ny borde väl det enklaste vara att ringa affären du köpte den från?
 
Ja men dom svara inte just nu ,och tänkte om det var någon som visste hur man fixar detta problem.
 
Den verkar ha hängt sig under programmering innan den läst in språkfilen. Vet du om den stått hos ÅF länge innan den blev såld? Isf gick det nog lite för snabbt vid programmeringen där innan försäljning, annars är det nog från fabrik.

Bara att åka in till ÅF, det där fxar de medan du väntar. Borde inte fått lämna butiken ö.h.t.
 
Jag fick tag på dom igår och de hade mycket att göra så får nog vänta någon dag innan den lille gröne kommer hem igen.
 
Vad gör du om den blir stulen igen? Köper en till?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.