Jag har efter ett par veckor fått en "AIM-karta" i Automover connect-appen för min 415x. Detta i min Android telefon och läsplatta.

Jag hittar hur man skapar avbegräsningsytor, men hittar inte hur man skapar "arbetsområden" i appen. Enligt HQ hemsida ska det finnas och där man ska kunna ha olika scheman för dem. Jag får bara upp en som heter "min gräsmatta" och den verkar jag inte kunna ändra (?).

Har ni lyckats skapa arbetsområden?
 
Läste någonstans att detta är en funktion som inom närtid ska lanseras till Android.
 
E etompau skrev:
Läste någonstans att detta är en funktion som inom närtid ska lanseras till Android.
Menar du specifikt "Arbetsområden" eller "hela" AIM? För själva AIM-funktionen är som sagt redan igång och jag fick precis min genererade karta för hur tomten ser ut. Ser bra ut, men hittar som sagt inte arbetsområden.
 
T TurboSmurf skrev:
Menar du specifikt "Arbetsområden" eller "hela" AIM? För själva AIM-funktionen är som sagt redan igång och jag fick precis min genererade karta för hur tomten ser ut. Ser bra ut, men hittar som sagt inte arbetsområden.
Jag avsåg specifika funktioner i AIM.
 
E etompau skrev:
Jag avsåg specifika funktioner i AIM.
Ok. Tack för informationen! Du råkar inte minnas var du läste detta?
 
T TurboSmurf skrev:
Ok. Tack för informationen! Du råkar inte minnas var du läste detta?
Möjligtvis i ett flöde på FB för Automovergruppen.
 
  • Gilla
TurboSmurf
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.