Jag stör mig otroligt mycket på detta, kan man stänga av det?
 
Instämmer, föredrar att själv klicka på bilderna för att öppna.
 
Samma här. :)
 
Det här beteendet skiljer sig för mycket från vad man väntar sig. Det ska inte poppa upp en stor bild bara för man råkar peta på den med musmarkören. Ändra tillbaka så bilden kommer först när man klickar.
 
Håller med. Trodde först att jag hade lyckats hitta någon inställning som jag inte visste om;)
 
Jag håller med, låt mig själv avgöra med ett klick om jag vill se bilden stor eller inte. Man har ju markören där när man läser inlägget och plötsligt kommer bilden. Nej tack.
 
Redigerat:
Instämmer totalt!! Dessutom vill jag att bilderna öppnas i egna fönster när jag klickar på dem. Var det inte så innan?
 
Det här är en funktion som följde med uppgraderingen av forumets programvara. Jag ska titta på om den går att stänga av eller inte. Man kanske vänjer sig vid att inte gå med musen över om man inte vill förstora bilden?
 
.. håller med alle de föregående inläggen. Bildfunktionen är inte trevlig för användare på byggahus.se
Försök att stäng av den, för alla medlemmars skull.
 
Marlene Eskilsson skrev:
Det här är en funktion som följde med uppgraderingen av forumets programvara. Jag ska titta på om den går att stänga av eller inte. Man kanske vänjer sig vid att inte gå med musen över om man inte vill förstora bilden?
Behöver jag säga att jag oxo tycker funktionen är förkastlig? Vad menar du med att vänja sig? Det är ju helt fel approach till problemet, som användare ska man inte anpassa sig till applikationen, applikationen ska anpassas till användaren ;)
 
Den här funktionen ska vara avaktiverad nu. Nu öppnas bara bilden när man klickar på den. Bättre/sämre? :)

/M
 
Fungerar som det ska, tack! :)
 
Mycket bra!
Tack för snabbt agerande!
 
Mycket bättre som det är nu!
Tack!
 
Kalas, tackar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.