Hur gör man enklast? (snabbast)
Man loggar in på forumet och har glömt om vad man skrev om sist, kanske tom på flera ämnen.... Hur söker man snabbast på "sig själv" och hittar alla inlägg (ämnen)?
 
Klicka på dig själv, om du nu ser ett av dina inlägg, och välj "hitta fler inlägg av Rapid". Annars gå via "avancerad sökning" och sök på ditt namn.

Du kan också välja att automatiskt bevaka de trådar du svarar i, och sedan kan du se dessa under "snabblänkar" och sedan "bevakade ämnen".
 
"Bevakade ämnen" funkar utmärkt. Jag orkar inte läsa alla avdelningar längre så jag brukar börja med "Nya inlägg" i snabbraden och därefter "bevakade ämnen" för att inte missa trådarna jag gjort inlägg i. Därefter markerar jag snabbt som attan alla forum som lästa (också bland snabblänkarna).
 
jon_h skrev:
1. Klicka på dig själv, om du nu ser ett av dina inlägg, och välj "hitta fler inlägg av Rapid".
2. Annars gå via "avancerad sökning" och sök på ditt namn.
3. Du kan också välja att automatiskt bevaka de trådar du svarar i, och sedan kan du se dessa under "snabblänkar" och sedan "bevakade ämnen".

1. Denna metod fungerar utmärkt om man lyckas hittar ett av sina inlägg
2. Detta förslag var bra. Jag provade och det gick ganska snabbt
3. Verkar krångligt.

Men jag har ett förslag. Om man är inloggad så skall man kunna klicka direkt på sitt nam och få valmöjlighet att välja en massa alternativ (att söka så som det funkar i metod 1.
 
Det är inte alls krångligt. Du klickar på "snabblänkar" längst upp på vilken sida som helst, och sedan väljer du "bevakade ämnen" i menyn som kommer upp. Enklare kan det knappast bli.
 
jon_h skrev:
Det är inte alls krångligt. Du klickar på "snabblänkar" längst upp på vilken sida som helst, och sedan väljer du "bevakade ämnen" i menyn som kommer upp. Enklare kan det knappast bli.
Jo nu har jag testat. Funkade enkelt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.