Vill börja med att tacka för en utmärkt sida!

finns dock en sak som stör mig nå enormt och det är att det inte går att backa med knappen på musen, utan man får trycka ett tiotal gånger för att det ska ploppa tillbaka en sida.
har såhär på båda mina datorer och det är enbart på byggahus!
 
högerklicka och välja bakåt? Funkar i chrome. I mozilla får jag problem med att högerklick inte ger någon meny innan sidan är laddad och ibland händer det inget när jag väljer bakåt.
 
Funkar både bakåt och framåt, men å andra sidan så har jag liknande problem ibland med andra sidor...datorer...
 
Har samma problem, bara på denna sidan.
 
Problemet uppstår i Firefox och beror på att våra annonser ligger i iframes och det tror jag de gör av säkerhetsskäl. 9% av våra besök kommer från Firefox.
 
Jag kör Firefox och har inte problem med detta så det verkar inte vara helt entydigt.
 
Raderade två inlägg av förklarliga skäl.
 
Tyvärr börjar jag bli ganska less på det här felet med bakåtknappen. Jag har faktiskt inte varit med om det på något annat forum.
 
Finns problemet fortfarande i den senaste versionen av Firefox (version 29)?
 
Har inte suttit vid några av mina datorer på länge men kan veva igång en o testa sen senare
 
Du är i gott sällskap. Jag har mer eller mindre gått över till surfplatta och mobil, särskilt den här tiden på dygnet. ;)
 
Problemet finns i 29.0.1, oförändrat och lika irriterande som tidigare...
 
Jag har också 29.0.1 och som sagt lika störande som förut.
 
Fruktansvärt irriterande. Problemet finns inte i någon annan browser mig veterligen, och inga andra sidor jag besöker i Firefox beter sig på detta sättet. Problemet har funnits hur länge som helst (finns en gammal tråd om detta någonstans). Kan ni snälla försöka titta på problemet. 10% av era användare är inte en oansenlig skara....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.