Att bygga hus är inte så lätt alltid. Precis färdig och redan mycket man skulle vilja ha gjort annorlunda.

Det sägs ju att man ska bygga tre hus för att man ska få det som man vill.

Det första till en ovän, de andra till en vän och slutligen de tredje till sig själv!!


Men nånstans i bakhuvudet finns det så mycket hjärta i nerlagt arbete och känsla för huset, så det säger mig att jag mig vetterligen inte kommer bygga några fler hus!!! Trodde först jag skulle bli klokare på denna sidan, men efter ha malt igenom mångas erfarenheter så tycker jag nästan att det känns ändå mer komplicerat.

Lycklig husägare!!! Mvh Pege
 
Vi är snart klara, inflyttning till månadsskiftet feb/mars, och jag skulle inte "banga" att bygga ett till hus! :) Det är ju så roligt, och så BRA nästa hus skulle bli med alla erfarenheter man skaffat sig nu... ;)

:)
 
Har bott dryga året i huset och nu kommer suget. Man börjar fundera på om man inte skulle ta och bygga ett hus när man faktiskt vet vad man vill ha och hur man ska bära sig åt för att åstadkomma det man önskar.
 
Precis som lbg så ska vi flytta alldeles snart, nu till helgen faktiskt.

Visst finns det saker som man kanske skulle önska att man hade gjort på ett annat sätt och tankar på hur man skulle göra i nästa hus finns, det måste erkännas. Men nu gäller bara att flytta in, slå sig till ro något år och vila ut. Man måste leva lite också även om det är kul att bygga.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.