Kom hem idag och det visade sig att varmvattnet är borta.

Ja har bytt alla proppar som hör till vvberedaren men fungerar ej.

Jag har även försökt trycka på den svarta knappen på återställ tempbegränsare men änder inget. Jag upplever att den inte känns som en knapp. Åker inte in eller ut när jag trycker på den. Behöver jag skriva upp och komma åt inifrån?
 
  • Värmeenhetens kontrollpanel med termostater, strömbrytare, kablar och märkningar på svenska.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad är det för märke modell på den?
 
Fungerar all annan el i huset?
Kan vara trasig huvudsäkring.
 
H håbbe1961 skrev:
Vad är det för märke modell på den?
17mk150 vet inte det är märket men det är modellnumret iaf 😊
 
  • Skylt med texten "CTC 17 MK" på en dörr eller vägg, blå text på vit bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Demmpa Demmpa skrev:
Fungerar all annan el i huset?
Kan vara trasig huvudsäkring.
Alla el funkar i övrigt vad jag vet och jag har bytt ut alla proppar som hör till varmvattenberedaren. Den har kastat in handduken bara…
 
Tycker bara att knappen ser utlöst ut, den borde återställas när temp sjunkit i vvb när mantrycker in den. men i ditt fall är väl vvb kall redan
 
H håbbe1961 skrev:
Tycker bara att knappen ser utlöst ut, den borde återställas när temp sjunkit i vvb när mantrycker in den. men i ditt fall är väl vvb kall redan
Det kan va så att jag inte tryckte tillräckligt hårt. För nu tyckte jag att det ändå knäppte till lite när jag tryckte hårdare 😅😊 får se imorgon! Tusen tack för att du tog dig tid att svara 🙏🏽
 
  • Gilla
Håbbe01
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.