Finns det några återfjädrande kronbrytare eller fjädrar till dessa... ?? Ska använda sådana för att skicka en signal till två impulsrelän... Kan ju se ritningen vad jag menar...
 
  • ritning.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
okej någon annan än elektroskandia de vägrar ju sälja till privatperson.. Eller går det att handla därifrån nu???
 
Du kan köpa av alla fackmän och av dom flesta elbutiker klicka på länken så har du E-nummret och det blir lätt att beställa.
 
Problemet löst nu hittade vad jag ville ha när jag visste vad fjädern egentligen hette... (Impulsfjäder) beställdes strömbrytare och fjädrar från elbutik.se

Nu en liten annan fråga ska stoppa in en diskmaskin i köket där diskmaskinen ska stå går nu en kabel längs golvlisten är det okej att den ligger kvar där bakom diskmaskinen... Själv är man lite fundersam på att byta till någon bättre kabel än kulo (ekrk) till någon som tål fukt bättre med tanke på diskmaskinen förmodligen släpper ut lite ånga...
 
Låt kulon ligga den lilla fukt som ev. skulle komma ut ur din diskmaskin påvrkar inte kabeln, om det kommer nån fukt får det ju inte vara nån större mängd för då får du även andra fuktskador.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.