R
Hej, vad säger expertisen, kan man återanvända en toppklämma, typ röd Torix? Eller blir den förstörd när man skruvar loss den? Jag vet att det finns nyare produkter som säkert är mycket bättre, men undrar ändå.
 
Ja såvida den inte är skadad är det inga problem. Varför du skulle vilja använda torix är däremot någonting jag funderar mer över.
 

Bästa svaret

R rolflidvall skrev:
den förstörd när man skruvar loss den
Svar nej, den blir inte förstörd , bara att se till att alla ledare är jämna i framkant och skruva på, sitter som berg.
 
R
J JDA skrev:
Ja såvida den inte är skadad är det inga problem. Varför du skulle vilja använda torix är däremot någonting jag funderar mer över.
Tack. För att jag ska eventuellt byta en sladd och den sitter nu i en toppklämma.
 
R
J jonaserik skrev:
Svar nej, den blir inte förstörd , bara att se till att alla ledare är jämna i framkant och skruva på, sitter som berg.
Tack, jättebra!
 
J JDA skrev:
Ja såvida den inte är skadad är det inga problem. Varför du skulle vilja använda torix är däremot någonting jag funderar mer över.
Torixar, eller julas billighetsvarianter, är skitbra att skruva fast på 6 mm armeringsjärnsmattor så att man slipper peta ur ögonen. Använder rikliga mängder av dessa för att tillverka tunnelväxthus under odlingssäsong. Det bästa med Julas är dessutom att de precis passar i VP-rören, så man kan bygga bra tunnlar med delbara sidor.
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.