Hej,

Suck, i tron man köpt nått bra. Valde denna lite dyrare då den kändes mer robust(luckan) och allt är rostfritt (Inge plast detaljer). Nu säger den att ” program startar stängluckan” mäkta irriterande på en 2 veckor ny maskin. Har gjort luck öppnings återställning enligt manual, dragit ur strömmen ett tag. Men likt förbannat funkar det inte.

Vilket jävla skämt till support :mad: Askos telefon support är endast en telefon svarare som rapar vad de behöver veta sen, man får ju inte prata med nån!!!!
 
Redigerat:
A
Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
Hej,

Suck, i tron man köpt nått bra. Valde denna lite dyrare då den kändes mer robust(luckan) och allt är rostfritt (Inge plast detaljer). Nu säger den att ” program startar stängluckan” mäkta irriterande på en 2 veckor ny maskin. Har gjort luck öppnings återställning enligt manual, dragit ur strömmen ett tag. Men likt förbannat funkar det inte.

Vilket jävla skämt till support :mad: Askos telefon support är endast en telefon svarare som rapar vad de behöver veta sen, man får ju inte prata med nån!!!!
Tyvärr har väl inte alla öststater (FD) samma syn på supporten som vi är vana vid.
 
electroluxaren skrev:
Tyvärr har väl inte alla öststater (FD) samma syn på supporten som vi är vana vid.
Nja..fick tag i dem. En svensk som svarar så nu är bollen i rullning iaf.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.