Hej vi ska renovera en liten toalett och försöka tränga in ett duschhörn där också.
Det skulle vara bra om man skulle kunna få lite feedback på planlösningen.
Tack på förhand

planlösningen:
Som ni ser har vi en dörr och ett fönster mitt emot varandra.

Duschhörnet ska vara med vikbara dörrar på mitten med 90 graders hörn istället för mjukt hörn som på bilden. Vi gjorde planlösningen i Ikeas planerare och där fanns endast med mjukt hörn. Vi hade tänkt oss cabinex cyclone 80x80 cm
3D-planlösning av en liten toalett med tvättställ, toalett och mjukt hörnduschhörn motsatt dörren.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ritning av en liten toalett med planerat duschhörn, toalett och handfat, dörr mitt emot fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
BirgitS
Jag skulle byta plats på högskåp och handfat för det blir lite inklämt när högskåpet är omgivet av en vägg och ett skåp som skjuter ut framför det. Dessutom blir det mer plats för att komma i och ur duschen.

Tänk på att det behövs lite fritt utrymme på gångjärnssidan av en lucka för att det ska gå att öppna lite mer än 90 grader så att det går att stoppa in inredningen och sen dra ut trådkorgar. Ju mer handtaget sticker ut desto mer utrymme behövs och det gäller både högskåpet och spegelskåpet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.