L
------------ VARNING!! från moderator----------------------
-- Detta är med största sannolikhet ytterligare ett dolt reklaminlägg från Aquagruppen!! ----

Hej på er.Haft Aquagruppens RFA 600 lite över ett år nu. Helt perfekt. Jag hade många problem med mitt vatten. Bla järn och kalk. Har fungerat klockrent hela tiden. När jag testat mitt vatten både före och efter har jag varit i kontakt ed dom och jag har aldrig haft problem med att få konatkt
 
Redigerat av moderator:
Så bra!
Fast man blir lite misstänksam när en sprillans ny medlem gör sitt första inlägg och lovordar ett företag med lite dåligt rykte här på forumet. Företagets företrädare har dessutom tidigare registrerat sig som medlem under falskt namn och postat om hur jättebra företaget är.
 
Livat skrev:
Hej på er.Haft Aquagruppens RFA 600 lite över ett år nu. Helt perfekt. Jag hade många problem med mitt vatten. Bla järn och kalk. Har fungerat klockrent hela tiden. När jag testat mitt vatten både före och efter har jag varit i kontakt ed dom och jag har aldrig haft problem med att få konatkt
Om du inte antingen är delägare eller anställd hos Aquatroppen ska jag käka upp min hatt.
 
  • Gilla
zenobia
  • Laddar…
haha(y)
 
Användare Livat har fyllt i en falsk profil, så med tanke på Aquagruppens historia av falska reklaminlägg så får vi väl anta att även denna tråd är en sådan.

Börjar bli löjligt.
 
hempularen skrev:
Börjar bli löjligt.
Ja.
 
Nu får väl han/dom ge sig om så är fallet.
Kan dom inte driva ett företag genom nöjda kunder, så lägg ner skiten istället för dom dära barnsligheterna..
 
Man borde filtrera deras inlägg :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.