Är nyfiken på hur mycket tid allehanda medlemmar lägger på en dag eller vecka på byggahus.se/forum? Inte alls menat som en anklagan i stil med "har ni inget bättre för er";), men jag är helt enkelt nyfiken. Tvärtom är jag imponerad av de inte sällan välformulerade och lika genomtänkta resonemangen som förs i många trådar...

Upp till bevis!:D
 
Brukar bli en koll när jag vaknar och ett antal besök under dagen. Besöken styrs av väder och vilket projekt som är igång hemma. Forumet är den sidan som besöks oftast med livehockey.se som nr2 och aftonbladet som 3a
 
Jag är rädd för att det blir en hel del tid per vecka.Ofta sitter jag på kontoret hemma och jobbar, och det är lätt att man glider in och tar en koll på forumet medans man väntar på en utskrift eller för att bara rensa huvudet lite. Ofta hittar jag något att kommentera.

Är jag ute och jobbar är det dock lättare att tygla sin abstinens lite, då får arbetet gå först.
 
När sover ni egentligen? :rolleyes:
// Kim
 
Sover för lite. ;) Speciellt som det finns saker att göra i huset samtidigt som det är svårt att slita sig från forumet som varit en daglig följeslagare under hela byggprocessen. Guld värd!

Forumtid: några slösurfperioder per dag beroende på övrig belastning och möten. Just nu med mycket egen tid med mycket dokumentationsskrivande då blir det lätt lite tätare forumbesök.
 
Mikael_L
Sova får man göra i graven :)

Ang trådens fråga.
Enligt mig, lite för många timmar, enligt tjejen mycket för många timmar ... ;)
 
Förr i tiden när byggandet var som mest intensivt, säkert 10-20 timmar i veckan fördelat på nätter och lediga stunder.
Idag, när det bara är mindre projekt, kanske 1-2 timmar/vecka, ibland mindre.

/ama
 
hehe blir nog en del timmar, sitter i telefon på jobbet och de är skönt tidsfördriv mellan samtalen plus att vi nu köper hus och därför är de intressant =)
 
Alldeles för mycket.
Emellanåt kräks jag på det, men det är svårt att låta bli...
 
Inlägg per dag: 2.13

och då var jag ändå i från forumet fem veckor i somras
 
"Sitter du nu igen med den där sidan!", har man ju hört ett par gånger :D. Någon timme per dag blir det ju. Bygger vårt andra hus på 1 år så då är det extra kul att vara här inne.
 
Ja, det är konstigt vad tiden går fort när man har trevligt (och roligt). Tänk vad mycket man skulle få gjort om man var lika engagerad med det man dragit på sig! :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.