Finns det inga andra leverantörer än Myson som har liknande produkter?

Har kollat runt både i England och USA och där finns ju lite fler att välja på. Är ju hutlöst dyrt i Sverige.

Visst kan ju beställa från England men det hade ju varit lite lättare att fixa det direkt i Sverige.
 
Håller med om att det är hutlöst dyrt. Har inte heller hitta något alternativ när jag letat runt lite.

Tänk på att kontrollera om aggregatet kan köras på 230V om du beställer från England.
 
Själv är jag för tillfället på jakt efter en elektriskt och inte en som är för vattenburet så den på värmepumpsforum faller bort.

Kollar man i England så ligger ju även de vattenburna på runt £150 nånting, vilket ju är runt halva priset.
 
När jag frågade min VVS-installatör om vad det skulle kosta fick jag ett pris mellan 5-6000:-, minns inte exakt vad det var. I och för sig ställde jag en generell fråga om priset så jag vet inte vilken effekt han pratade om, har senare sett att det finns flera olika effektvarianter.

Men med tanke på vad en "normal" fläktkonvektor kostar så är det väl kanske inte så konstigt att dessa blir något dyrare eftersom det är en mer anpassad produkt som säljs i betydligt mindre volymer. Samtidigt kan jag inte låta bli att tycka att fläktkonvektorer generellt är ganska dyra.

Håller med om att det är ett hyfsat pris för att vara i Sverige. Men köper man från England så sparar man ändå en hel del.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.