Alterna Handdukstorkar - vvs on net -med priser som värmer

Hej!

På denna sidan finns mkt billiga handdusktorkar, och jag undrar om det finns någon som har en sådan? Eller sett dem i butik? Vill höra om de ser fina ut och ger något kvalitetsintryck?


(finns liknande eller samma(?) modeller på Rusta - i butiken , minns ej pris men dyrare var det än dessa)
 
Kan tyvärr inte säga varken bu eller bä, bara att det är mycket intressant och precis vad jag letat efter. Om ingen säger bu innan det blir dags att köpa (väldigt snart) så kommer det bli en kromad stege därifrån.
 
Det är fina handukstorkar, bra finish.
 
Har inte monterat ngn Alterna men glöm inte att köpa till ventilpaket om du ska koppla den till värmesystemet. Det kostar väl en 500-600 kr skulle jag gissa.
 
Priset är bara för grundutförande! Vad jag kan se så får du köpa till elpatronen också.
 
Palte skrev:
Det är fina handukstorkar, bra finish.
Får jag fråga om du har klämt på dem själv i verkligheten eller endast sett dem på bild?
 
Sawsaw skrev:
Priset är bara för grundutförande! Vad jag kan se så får du köpa till elpatronen också.
Jo det stämmer, alla handdusktorkar vad jag sett kommer utan ventil, på dessa modeller kostar ventilen 465kr inkl.moms - Elpatron 646kr
 
nattugglan11 skrev:
Får jag fråga om du har klämt på dem själv i verkligheten eller endast sett dem på bild?

Har sett i verkligheten.
 
Har någon testat ännu? Tycker att de ser snygga ut. Är de effektiva nog att ha som ensamma radiatorer? Vill gärna ha en så lång som möjligt till rummet som är drygt 4 kvm.

/Elin
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.