jag har samma fundering hur det skall lösa sig. Jag har hittat en lösning som jag tycker är tilltalande men vill ha ett plasttak istället för att inte tappa ljusinsläpp i vardagsrum
 
  • 10.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
du som bor i skåne ser jag kan kontakta JTB konsult och bygg, dom är speciallisserade på speciella lösningar på uterum... vet att dom byggt ett precis lika dant som på bilden ;)

men finns ju mååååånga mer lösningar.. måste ju inte vara ett sadeltak på altanen... är det inne i vinkeln är ett vanligt pulpet tak alra enklast... och mycket vanligt...

Kyosahenke skrev:
jag har samma fundering hur det skall lösa sig. Jag har hittat en lösning som jag tycker är tilltalande men vill ha ett plasttak istället för att inte tappa ljusinsläpp i vardagsrum
 
Tack för bra svar men jag söker ett betydligt enklare alternativ, vill bara ha tak, inga väggar eller sådant, bara en uteplats med tak. Tar gärna emot fler förslag!!

Mvh Johan L
 
hej Johan

jag byggde min nya altan förra våren, jag lägger upp lite bilder :)
 
  • IMG_7308.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_7738.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMG_8940.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • untitled.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej!
Ser ungefär ut som vi kommit fram till, blir ju lite "konstigt" vid taket på kortsidan bara men det är nog inget att bry sig om.

Tack för inspiration!!

Mvh Johan L
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.