Hej
Mitt allra första inlägg här, fast det är egentligen en fråga. Nåväl. Önskar tips om prisvärd och billig altandörr i helglas. Vi har bytt ut våra fönster till Tiivi men är inte helt nöjda med servicen plus att just altandörrarna från dem är väl dyra tycker vi. Tackar på förhand!
 
Välkommen till forumet!
Kolla runt efter glasdörrar som funkar i stil med de fönster och dörrar ni har i resten av huset. I övrigt brukar det vara billigt på byggvaruhus eller SkÃ¥nska Byggvaror - ny adress om dom nu har det ni är ute efter.
/CC
 
Björkis skrev:
Hej
Mitt allra första inlägg här, fast det är egentligen en fråga. Nåväl. Önskar tips om prisvärd och billig altandörr i helglas. Vi har bytt ut våra fönster till Tiivi men är inte helt nöjda med servicen plus att just altandörrarna från dem är väl dyra tycker vi. Tackar på förhand!
Kolla på bygglagret.se. Vi köpte våra där och är supernöjda.

// Fredrik
 
Jag har köpt dubbel altandörr på Era fönster. Jag har för mig att jag betalade runt 7000:- Klart prisvärt
Välkommen till era fönster
 
Jag funderar att beställa ifrån Danmark, då både fönster och två altan dörrar. De har annan klassning än vårt U-värde, tror jag, kallad A-värde. Skall försöka hitta vad som skilljer. Men priserna är mycket trevliga...
 
lånar tråden lite... letar också altandörr, möjligen dubbeldörr till altan, men har svårt att bestämma mig för hur den ska se ut... vill gärna ha mycket glas, men har inte direkt "allmogestil" i huset vilket jag finner att de flesta altandörrar med mycket glas liknar... någon som har tips på snygga, altandörrar (möjligen dubbeldörr) med lite modern touch??
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.