Hej,

Har fått offert på omläggning av tak (skaraborg) av detta företag. Undrar om det finns någon med erfarenhet av denne person/detta företag. Blev lite fundersam när jag kollade företaget som dels är enskild firma, dels knappt haft någon omsättning (startade förra året i oktober).

Fick bra pris, men av någon anledning lite dåliga vibbar. Tacksam för svar!
 
Jag anlitade dom i Nov 08, efter att fått ett bra prisförslag. Gick på min magkänsla som kändes bra, suck... Dom bara kastade av det gamla taket och upp direkt med nya pannor på. Underarbetet kan man ju bara ana hur det ser ut. Vi lyfte på några pannor o där var läkten trasig. Dom trodde väl att man skulle bli nöjd bara man såg att det låg nya pannor där. Det glipade här o där, nocken ser förfärlig ut, plåtarbetet är SKIT rent ut sagt. Vi vägrade betala dom 75000:- det var frågan om, uten det slutade med att vi kom överrens om 25000:-. Såhär i efterhand var det oxå alldeles för mycket. Vi måste göra om allt. Har inte hunnit det i sommar än tyvär... Nej för guds skull, ta inte dom, kan du så fixa taket själv. Det är du som är mest mån om ditt hus, det är vad jag har lärt mig....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.