E
Hej, behöver lite hjälp. cirka 10 årigt gammalt badrum. Frågade en vssare för länge sen om den var korrekt. Han sa den är korrekt. Har aldrig haft problem, varken lukt eller läcka.
Men tycker inte den ser ut som vanliga brunnar. vad har ni för åsikt?
 
  • En smutsig diskmaskinsfilterbehållare med rester och smuts runt kanten. Behov av rengöring.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Golvbrunn med smuts och inskrift "PURUS FREJA AB SJÖBO BRUK 27500 SJÖBO SVERIGEN". Använd, behöver rengöring.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En smutsig diskho med en plastkork från en matbehållare, behöver rengöras.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Förslutning av tvättmaskins lucka med smuts och tvättmedelsrester, närbild, behöver rengöring.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Är väl en Purus Freja som tillverkades 1987-2008, av vad jag kan googla mig till. Inte jätteovanlig, men kanske inte vad man förväntar sig i ett badrum som är 10 år?
 
E
B b8q skrev:
Är väl en Purus Freja som tillverkades 1987-2008, av vad jag kan googla mig till. Inte jätteovanlig.
men jag ser ingen klämmring? Som alla snackar om i dessa forum


Badrummet renoverade av förra ägaren någon gång 2005-2008 om jag förstod mäklaren rätt.
 
Redigerat:
E
[
Oj blandade ihop badrummet och köket med årtal
Badrummet renoverades någon gång mellan 2010-2013 mäklaren visste inte helt korrekt då de var säljaren innan min säljare som renoverade, eller så var det badrummet som renoverades då. Nu är jag förvirrad haha. Men oavsett ska det inte vara en klämmring? Eller brunnar runt 2008 och innan hade inte det?

[/QUOTE]
 
Redigerat:
Ajdå, saknas brunnsmanschett och då spelar ju klämringens frånvaro absolut ingen roll. Sitter brunnen i en källare är det kanske inte så allvarligt men är den uppe i huset vill nog inget försäkringsbolag ta i den med tång ens
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.