T
Den analoga släckningen pågår för fullt och det blir mer o mer trådar här på digitala TV-problem. Det verkar också som många värdar i hyreshus och Brf-föreningar fortfarande inte vill investera i en uppgradering av central-antennen för denna nyordning, och ny teknik medför nya problem när folk då själva försöker använda små inomhus-antenner. Eftersom Sveriges alla hyreshus eller Brf-föreningar har gammal analog central-antenn idag, tänkte jag kolla med er hur många som ev har problem med värden/föreningen i att bygga om den gamla central-antennen för marksänd digital-tv, alternativt bygga om för satellit-tv/kabel-tv.

Andra synpunkter är också välkommna, jag har utelämnat hus som skall anslutas till kabel-tv, för då kommer de flesta kanalerna per automatik.
 
Lite konstruktiv kritik:
Jag har svårt att svara på denna röstning eftersom frågan och svarsalternativen inte riktigt hör ihop.

Du behöver omformulera frågan eller lägga till lite i svarsalternativen (t.ex lite ja och nej)

Jag förstår dock lite hur du tänker när jag läser ditt inlägg men jag och andra har mycket lättare att rösta om frågan och svaren håller ihop.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.