Dewalt DC 725 KB/kan jag få för 1700 kr ,, tycker det lät som ett bra pris ?? Eller Dewalt DC733KA den kan jag få för ca 1150kr [h=1][/h]
 
Redigerat:
Ganska dyrt för att vara väldigt gammalmodiga modeller med sunkbatterier tycker jag.
Bättre att lägga på en slant och få en som inte ser ut att vara 10 år gammal redan när den är nyköpt.

Eller köpa en Bosch GSR14,4-2Li för 1500kr på kampanj någonstans.
Lite svagare men med lägre vikt och mycket bättre batterier.
 
aha så gamla grejer, tack för ditt snabba svar .... gärna flera förslag runt 1500kr på en bra skruvdragare ska ha den på landet ska snart snickra nytt förråd , bra i fall den är ganska stark dragare som orkar lite ...
 
Maskinen är bra, men är det det gamla batteriet så blir den lite otymplig och tung. Med det nya mindre batteriet är det en mycket bra maskin. Dewalt har också en slagskruvdragare i 18v serien som är bra. Och en enligt mitt tycke en mycket bra 18v sticksåg.
Jag har de gamla batterierna och de är lite tyngre, men de har hållit i 5 år för mig, så livslängden är ok.

Så vill du bygga ut din maskinpark utan att spendera pengar på batterier så är dewalts 18v serie bra. Är det bara skruvdragare så finns det massor av annat att välja på.
 
Även den makitan är för dyr med tanke på hur gammal den faktiskt är.
 
skalman1 skrev:
Även den makitan är för dyr med tanke på hur gammal den faktiskt är.
ok makitan ??
 
qvintus4 skrev:
ok makitan ??
Om det där var en fråga så får du nog kanske förtydliga lite. ;)
 
Den är mycket bättre. Notera dock att det bara ingår ett batteri. :)

Sent from my SK17i using Byggahus
 
ok fast det duger nog , nu får jag bara fundera i fall jag tycker att det finns 2000 kr :) ,,, några fler fösrlag kring en 1200-1500kr på någon bra dragare .....
 
Ska kolla in den .... det var ganska ok pris på den


Vad säger ni om märket Ryobi dom har ju också skruvdragare ,, bra dålig prisvärt eller inte ??
[h=1][/h]
 
Jag skulle akta mig efter vad jag bla. läst här.
Om jag minns rätt var deras service/kundkontakt? usel.

Ligger nivåer under tex. grön Bosch i min värld.
 
FredrikR skrev:
Jag skulle akta mig efter vad jag bla. läst här.
Om jag minns rätt var deras service/kundkontakt? usel.

Ligger nivåer under tex. grön Bosch i min värld.

ok tack ...

Märket Aeg vad sägs om det bra dåligt ??
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.