Jag har köpt en begagnad Worx wg791e som jag vill uppdatera firmware på. När man ska ladda ner mjukvaran på Worx:s hemsida behöver man ange serienummer, men klisterlappen på min gräsklippare är i dåligt skicka så jag kan inte läsa alla siffror. Jag undrar därför om det är någon som har ett serienummer att dela med sig av, alternativt den senaste mjukvaran som jag kan få på något sätt?
 
Tack, det är ingen som har mjukvaran där. Är det någon som har den senaste mjukvaran någonstans, eller någon som har lust att dela med sig av sitt serienummer så att jag kan ladda ner direkt från hemsidan?
 
Hittat på webben
Etikett på en WORX WG791E gräsklippningsrobot som visar tekniska specifikationer och modellinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Min klippare var för gammal, så även om jag kunde ange serienummer så fick jag inte ladda ner något...
Mailade till dom och de skickade uppdateringen till mig (inte samma modell så hjälper inte dig så mycket), kan definitivt tänka mig en ny worx när den jag har ger upp (y)
 
Ok, då kan jag bekräfta att det inte går att ladda ner mjukvaran med serienummer till en wg791e, troligtvis är den för gammal. Jag har kontaktat Work men inte fått något svar. Är det någon som har den senaste versionen att dela med sig av?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.